Jak nakupovat

Doprava

Zboží je dodáváno zpravidla do 24 hodin od expedice (viz. indikace dostupnosti u zboží). Je nutné vyplnit telefonní číslo, kurýr vás bude kontaktovat o doručení. PPL doručuje ve všední dny a soboty v době mezi 8. – 16. hodinou – je proto nutné zabezpečit převzetí v místě doručení. Změny je možné činit po domluvě s kurýrem nebo na zákaznické lince PPL 840 775 775 nebo České pošty 840 111 244

POZOR! Při převzetí zásilky od přepravce doporučujeme vždy zkontrolovat neporušenost obalu a pokud to situace umožňuje, tak i objednané zboží. Mechanicky poškozené zásilky nepřebírejte a v případě potíží nás neprodleně kontaktujte na email podpora@popstore.cz.

Česká pošta - Balík do ruky 85 Kč
Česká pošta - Balík na poštu 85 Kč
PPL 85 Kč
Zásilkovna 49 Kč

Platba

Platební kartou zdarma
Dobírka - platba v hotovosti 35 Kč

Odstoupení od smlouvy

Zakoupené zboží nám můžete vrátit pokud využijete práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od nákupu. Stačí vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy a zboží nám zaslat na naši adresu. Více informací naleznete v obchodních podmínkách v oddíle "Odstoupení od kupní smlouvy".

Kdy nelze zboží vrátit?
U počítačových i konzolových her v případě, kdy byl porušen jeho původní obal.

Reklamace

Máte problém se zbožím, které jste u nás zakoupili? Navštivte naši nejbližší prodejnu nebo kontaktujte zákaznickou podporu a my vám pomůžeme problém vyřešit. Více informací naleznete v obchodních podmínkách v oddíle "Odpovědnost za vady a reklamace zboží"

Zákaznická linka

Pokud jste nenalezli požadovanou odpověď na Vaši otázku, můžete nás kontaktovat v pracovních dnech v době od 9:00 do 17:00 hodin.

Jak nás můžete kontaktovat?
e-mail: podpora@popstore.cz